ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi
İş ortaklarımızın gereksinim ve beklentileri doğrultusunda, uygulamakta olduğumuz tüm iş süreçlerimizi mevzuat ve standartlar ile uyumlu hale getirerek, Kalite Yönetim Sistemi Sertifikasını almaya hak kazandık. Bu sayede uygulamalarımızdaki sürekli iyileştirme ve sürdürülebilirlik ilkesini şirket olarak benimsedik.
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi
Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini açık, şeffaf, hızlı, güvenli, kaliteli ve müşteri odaklı hizmet sunma anlayışıyla ele alarak, olası müşteri şikayetlerinin belirlenmesi, çözülmesi ve müşteri memnuniyetinin artırılması için Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemine ait temel esasları uygulayarak bu sertifikayı almaya hak kazandık.
ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve ve Güvenliği Yönetim Sistemi
İşyerimize gelen ziyaretçiler ve misafirlerimize, tüm çalışanlarımıza sağlıklı ve güvenli çalışma koşulları temin etmek, teknolojik gelişmeleri takip ederek ve son teknolojiyi kullanarak, iş kazalarının ve meslek hastalıklarının oluşmadan önlenmesini sağlamak ve eksiksiz bir şekilde uygulanması ve sürekli iyileştirilmesi amacıyla İSG Yönetim Sisteminin gerekliliklerini uygulayarak sertifikamızı aldık.